.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : بدنبال انتشار خبر انتصاب معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در این رسانه ، تعدادی از کاربران شمال نیوز ، خواستار معرفی بیشتر این مدیر ارشد استانی شدند . معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران کیست ؟ / معرفی کامل
شمال نیوز : بدنبال انتشار خبر انتصاب معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در این رسانه ، تعدادی از کاربران شمال نیوز ، خواستار معرفی بیشتر این مدیر ارشد استانی شدند .(ادامه)
سطح مطالبه گري و حضور بانوان كارآفرين مازندران بايد ارتقاء يابد
(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل فرودگاههای استان از انجام پروازهاي عتبات از مبداء فرودگاه بين المللي شهداي ساري خبر داد .... جدیدترین خبر از قطعی شدن پرواز مسافران اربعین از فرودگاه ساری
شمال نیوز: مدیرکل فرودگاههای استان از انجام پروازهاي عتبات از مبداء فرودگاه بين المللي شهداي ساري خبر داد ....(ادامه)
 حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور طی حکمی محمد مخبر را به عنوان معاون اول رئیس جمهور و غلامحسین اسماعیلی را به سمت رئیس دفتر خود منصوب کرد. محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر شد
حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور طی حکمی محمد مخبر را به عنوان معاون اول رئیس جمهور و غلامحسین اسماعیلی را به سمت رئیس دفتر خود منصوب کرد. (ادامه)
شمال نیوز : درباره اشكال دوم درباره ايشان بايد گفت هر چند آقاي ظريف تمام عمر يك مذاكره‌كننده كاركشته بوده و در همه اين سال‌ها نقش ديپلمات را ايفا كرده ولي در عين حال دست به استعفاي خوبي هم دارد .... فعال اصلاح طلب : ظریف کاندیدا اول اصلاح طلبان است ولی توان اداره کشور را ندارد/ مذاکره کننده خوبی است اما دست به استعفاي خوبي هم دارد/ ظریف حتی در حد یک استانداری هم در امور داخلی مسئولیت نداشته
شمال نیوز : درباره اشكال دوم درباره ايشان بايد گفت هر چند آقاي ظريف تمام عمر يك مذاكره‌كننده كاركشته بوده و در همه اين سال‌ها نقش ديپلمات را ايفا كرده ولي در عين حال دست به استعفاي خوبي هم دارد ....(ادامه)
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: ايران و آمريكا باید مسائل فیمابین را از ابتدا مرور كنند و برپایه يك توافق عادلانه، احترام آميز و با رعايت حقوق يكسان ملت ها، تقابل 40 ساله میان خود را به تعامل و همكاري مبدل نمایند. 
احمدی نژاد: ایران و آمریکا می توانند تقابل 40 ساله را به تعامل و همکاری مبدل کنند
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: ايران و آمريكا باید مسائل فیمابین را از ابتدا مرور كنند و برپایه يك توافق عادلانه، احترام آميز و با رعايت حقوق يكسان ملت ها، تقابل 40 ساله میان خود را به تعامل و همكاري مبدل نمایند. (ادامه)
زيباكلام: در سال 1400 محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور خواهد بود
(ادامه)
بدون شک عملکرد مجلس یازدهم در یک ساله‌ی پیش‌رو در شکل‌گیری دولت سیزدهم نقش اساسی دارد. مجلس با پای کار آوردن ظرفیت‌های فکری و اجرائی جبهه انقلاب باید سوء ظن‌هایی که به واسطه عملکرد ضعیف مجلس نهم و دهم به مجلس شورای اسلامی به وجود آمده است را از بین ببرد و اعتماد مردم ... اولویت‌های مجلس یازدهم و وظایف نیروهای جبهه انقلاب
بدون شک عملکرد مجلس یازدهم در یک ساله‌ی پیش‌رو در شکل‌گیری دولت سیزدهم نقش اساسی دارد. مجلس با پای کار آوردن ظرفیت‌های فکری و اجرائی جبهه انقلاب باید سوء ظن‌هایی که به واسطه عملکرد ضعیف مجلس نهم و دهم به مجلس شورای اسلامی به وجود آمده است را از بین ببرد و اعتماد مردم ...(ادامه)
برگزاری محفل انس با قرآن كريم در نيروگاه نكا
(ادامه)
 هر گونه تفسير و تحليل علل استعفاي دكتر محمدجواد ظريف وزير امور خارجه، غير از آن چه ايشان در صفحه اينستاگرام شخصي خود آورده اند نادرست و عاري از هر گونه حقيقت است و همان گونه كه دفتر رياست محترم جمهوري امروز اعلام داشتند اين استعفا مورد پذيرش قرار نگرفته است. استعفای ظریف مورد پذيرش قرار نگرفته/ متن انتشار یافته از استعفای وزیر خارجه مورد تایید نیست؛ این متن دستکاری شده
هر گونه تفسير و تحليل علل استعفاي دكتر محمدجواد ظريف وزير امور خارجه، غير از آن چه ايشان در صفحه اينستاگرام شخصي خود آورده اند نادرست و عاري از هر گونه حقيقت است و همان گونه كه دفتر رياست محترم جمهوري امروز اعلام داشتند اين استعفا مورد پذيرش قرار نگرفته است.(ادامه)
کنوانسیون خزر؛ آنچه هست، آنچه نیست!(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : در مازندران روزانه در حدود سه هزار و پانصد تن زباله توليد مي‌شود كه از هر يك تن زباله 500 ليتر شيرابه توليد مي‌شود. اما در بحث فاضلاب، سرانه توليد فاضلاب 150 ليتر در روز براي هر فرد است. سه ميليون و سيصد هزار مازندراني داريم. با مقايسه اين دو آمار متوجه تفاوت ميزان توليد و درنهايت سيستم تصفيه آن‌ها مي‌شويم »....
بنویسيم دریای خزر ؛ بخوانيم سطل زباله !
شمال نیوز : در مازندران روزانه در حدود سه هزار و پانصد تن زباله توليد مي‌شود كه از هر يك تن زباله 500 ليتر شيرابه توليد مي‌شود. اما در بحث فاضلاب، سرانه توليد فاضلاب 150 ليتر در روز براي هر فرد است. سه ميليون و سيصد هزار مازندراني داريم. با مقايسه اين دو آمار متوجه تفاوت ميزان توليد و درنهايت سيستم تصفيه آن‌ها مي‌شويم ».... (ادامه)
شمال نیوز : اگر تا چند سال پيش نام مازندران سرسبزي و زيبايي و لطافت را در اذهان تداعي مي‌كرد، حالا با شنيدن نام اين استان فقط بايد به درد‌ها و مشكلات و گرفتاري‌هاي فكر كرد...... « محيط‌ زيست مازندران » اسير بهانه‌هاي مديرانش !
شمال نیوز : اگر تا چند سال پيش نام مازندران سرسبزي و زيبايي و لطافت را در اذهان تداعي مي‌كرد، حالا با شنيدن نام اين استان فقط بايد به درد‌ها و مشكلات و گرفتاري‌هاي فكر كرد......(ادامه)
عباس اخوندی وزیر مسکن و شهرسازی در روزنامه اعتماد نوشت:مسیرِ پرسش و پاسخ بین مجلس و دولت جاده یکطرفه است. قطعا حرکت در خلاف جهت جریمه سنگینی دارد. لیکن، این‌بار می‌خواهم برخلاف رویه معمول، پرسشی را با نمایندگانِ عزیزِ استیضاح‌کننده در میان بگذارم و به‌قول معروف طلب توضیح کنم.
مقاله عباس آخوندی در باره استیضاح
عباس اخوندی وزیر مسکن و شهرسازی در روزنامه اعتماد نوشت:مسیرِ پرسش و پاسخ بین مجلس و دولت جاده یکطرفه است. قطعا حرکت در خلاف جهت جریمه سنگینی دارد. لیکن، این‌بار می‌خواهم برخلاف رویه معمول، پرسشی را با نمایندگانِ عزیزِ استیضاح‌کننده در میان بگذارم و به‌قول معروف طلب توضیح کنم. (ادامه)
چرا انقلاب کردیم و حالا چه کنیم؟(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : در حالي که طي سالهاي اخير اکوسيستم مازندران با الودگي هاي صنعتي مورد تهديد جدي قرار گرفته ، با احداث واحدهاي الاينده پتروشيمي در جوار ميانکاله نيز موافقت شد!
بعد از يک دهه احتضار تيرخلاص به جان ميانکاله نشست
شمال نیوز : در حالي که طي سالهاي اخير اکوسيستم مازندران با الودگي هاي صنعتي مورد تهديد جدي قرار گرفته ، با احداث واحدهاي الاينده پتروشيمي در جوار ميانکاله نيز موافقت شد! (ادامه)
شمال نیوز : دردا و دريغا! كه معماي عشق شيعه را شرح و بيان نتوان كرد و اين راز سر به مهر بر دلهاي دلدادگان، بسيار سنگين و فرساينده است، بنابراين ما را در اين وادي عاشورا و محرم، با عرفان پست مدرن كاري نيست، چرا كه عرفان پست مدرن رويكردي انسان‌مدار و خداگريز است و .... از نجف آباد اصفهان تا بيت‌الشهداي كياپي در مازندران
شمال نیوز : دردا و دريغا! كه معماي عشق شيعه را شرح و بيان نتوان كرد و اين راز سر به مهر بر دلهاي دلدادگان، بسيار سنگين و فرساينده است، بنابراين ما را در اين وادي عاشورا و محرم، با عرفان پست مدرن كاري نيست، چرا كه عرفان پست مدرن رويكردي انسان‌مدار و خداگريز است و ....(ادامه)
حمايت از روحاني منوط به عمل به وعده‌هاست
شمال نیوز : اين منتقدان نسبت به وزراي پيشنهادي روحاني انتقاد دارند و معتقدند روحاني در ايام انتخابات راهنماي چپ زده اما پس از راي گرفتن از بدنه اجتماعي به راست پيچيده است.(ادامه)
شمال نیوز : در پی معرفی محمد شریعتمداری ، از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت ، معدن و تجارت ، تشكل ها و انجمن هاي خصوصي بخش صنعت،معدن و تجارت استان مازندران با ارسال نامه  سرگشاده ای.... حمایت تشکل های صنفی ، صنعت و معدن مازندران از شریعتمداری
شمال نیوز : در پی معرفی محمد شریعتمداری ، از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت ، معدن و تجارت ، تشكل ها و انجمن هاي خصوصي بخش صنعت،معدن و تجارت استان مازندران با ارسال نامه سرگشاده ای....(ادامه)
برترين متخصص پوست علمي كشور در سال ٩٦ یک مازندرانی است
(ادامه)
سال‌هاست که از «معيارها، ويژگي‌ها و شايستگي‌هاي» لازم براي پست رياست‌جمهوري به  ابتناي قانون اساسي در محافل علمي و سياسي کشور و بعضاً در عرصه‌هاي بين‌المللي سخن گفته مي‌شود، معيارها و شايستگي‌هايي که بعضاً در عمل قدرت پيش‌بيني دقيق ... انتخاب رییس جمهور بر اساس نظریه شایستگی –ظرفیت –عملکرد
سال‌هاست که از «معيارها، ويژگي‌ها و شايستگي‌هاي» لازم براي پست رياست‌جمهوري به ابتناي قانون اساسي در محافل علمي و سياسي کشور و بعضاً در عرصه‌هاي بين‌المللي سخن گفته مي‌شود، معيارها و شايستگي‌هايي که بعضاً در عمل قدرت پيش‌بيني دقيق ...(ادامه)
شمال نیوز: روحانی رسما کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شدروحانی با حضور دز وزارت کشور در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد+ تصاویر
شمال نیوز: روحانی رسما کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شدروحانی با حضور دز وزارت کشور در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. (ادامه)
شمال نیوز: حمید بقایی معاون احمدی نژاد با انتشار بیانیه ای رسما نامزدي خود را براي شركت در انتخابات رياست جمهوري اعلام کرد.

معاون احمدی نژاد نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد/ مستقل آمده ام
شمال نیوز: حمید بقایی معاون احمدی نژاد با انتشار بیانیه ای رسما نامزدي خود را براي شركت در انتخابات رياست جمهوري اعلام کرد. (ادامه)
بر اساس رای هیات داوران روابط عمومی استانداری مازندران در زمینه روابط عمومی آنلاین به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب و تندیس ویژه به مظفری مدیر روابط عمومی استانداری مازندران اهدا شد مظفري و شكار تنديس روابط عمومي برتر كشور
بر اساس رای هیات داوران روابط عمومی استانداری مازندران در زمینه روابط عمومی آنلاین به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب و تندیس ویژه به مظفری مدیر روابط عمومی استانداری مازندران اهدا شد(ادامه)
خودزنی مسئولین مازنی، مهمترین عامل عقب ماندگی استان(يادداشت)
(ادامه)
بالاترين معروف تبليغ واقعه غدير است
نماينده ولي فقيه در مازندران به محورهای ارزشمند خطبه غدیر اشاره کرد و گفت: رسول گرامي اسلام حضرت محمد(ص) تبليغ واقعه غدير و اطاعت از ولايت بالاترين امربه معروف و نهي از منكر است.(ادامه)
احتمال تعطيلی شنبه‌ ها در سراسر کشور
رئیس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري از بررسی طرح تعطيلي شنبه‌ها در دولت خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: اتفاقي كه در المپيك 2016 ريو براي حذف بهداد سليمي از دريافت مدال رخ داد عدالت و صلح را به خطر مي اندازد همه شاهد بوديم كه مردم ايران و جهان نسبت به اين بي عدالتي فرياد زدند و اعتراض كردند بهداد هم نگريست و گريست و فرياد زد فردوس حاجيان: زندگي نامه بهداد سليمي را دوباره نويسي مي كنم
شمال نیوز: اتفاقي كه در المپيك 2016 ريو براي حذف بهداد سليمي از دريافت مدال رخ داد عدالت و صلح را به خطر مي اندازد همه شاهد بوديم كه مردم ايران و جهان نسبت به اين بي عدالتي فرياد زدند و اعتراض كردند بهداد هم نگريست و گريست و فرياد زد(ادامه)
احمدي‌نژاد مي‌تواند اصولگرايان را نجات دهد / حذف احمدی‌نژاد باید پای صندوق‌های رأی توسط مردم صورت گیرد
اعتماد در گفت‌وگویی با ابراهیم اصغرزاده، سیاستمدار نام‌آشنای اصلاح‌طلب آورده است؛(ادامه)
دلیل جالب احمدی نژاد برای برکناری متکی از وزارت خارجه
مصطفی رضاحسینی نماینده اسبق مجلس که سخنگوی طراحان سوال از محمود احمدی‌نژاد هم بود در گفتگویی به بیان نکاتی جدید از ماجرای سوال از رییس‌جمهور سابق پرداخته است. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 85 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.